von Humboldt Fleischer von Humboldt Fleischer
296
BLOG

Rzegnam

von Humboldt Fleischer von Humboldt Fleischer Polityka Obserwuj notkę 14

Tyle mnie było. Szkoda czasu. Miło było. Czasem.

Moim wiernym czytelnikom polecam mój drugi blog, Marudzenia Pana Dziekana, który z oczywistych względów również zamykam (ale notki zostawiam).

Jeszcze przez jakiś czas można do mnie pisać na adres po lewej, również gdyby ktoś chciał odzyskać jakąś notkę lub komentarz.

Najlepszego,

vHF

[15.06.2008] Dwa ogłoszenia:
1. Moim współwyznawcom polecam tekst Andrzeja Chrzanowicza.
2. Proszę o kontakt jeśli ktoś wie gdzie w UK można kupić czarny wosk i żywy drób.

Pozdrowienia,

vHF

Mój adres: humboldt.fleischer@gmail.com. Flejmy mile łechcą moje ego. Jestem członkiem bojówki antykonserwatywnej "Nudzą y Brzydzą": http://idiotsynkrazja.salon24.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka